Avui estem d’aniversari!!!

octubre 6, 2009 at 6:30 pm (General) (, )

Ja fa dos anys que vam començar aquest viatge per la blogosfera i són moltes les coses que han passat, d’algunes s’ha deixat constància ací, d’altres no. El que sempre esperem és mantindre la mateixa il·lusió del primer dia. De moment, per a celebrar aquest aniversari, demà anem d’excursió amb els alumnes a veure l’exposició “La belleza del cuerpo en la Grecia Antigua”. Si encara no heu anat, afanyeu-se que queden pocs dies. Ací us deixe un tast.

17092009_044

2 comentarios

  1. Andrea said,

    Raquel!!!!!!! Sóc Andrea, l’alumna teva de l’any passat del IES de Gata…supose que t’enrrecordaràs jeje. He llegit la entrada del fi de curs, la veritat esque meu vaig passar benissim jo i tots els altres, i sobretot en les mestres que venien, va ser lo millor. Com va el nou curs?? nosaltres molt be hem fet els primers examenets, som tres a classe, Pepe, Anna i jo…hem tret bones notes a les 2 assignatures, jo tinc un 7,5 a grec i a llati un 9…seguisc en la mateixa raxa jeje i espere que continue així tot el curs que queda, la veritat esque tots mos estem veguent un poc mes complicat el batixiller, i Pepe, Anna i jo et trobem a faltar, li vam demanar el teu blog al mestre perquè l’haviem perdut, gran fallo…Pepe i Anna també volien escriuret, sinó t’escriuen records d’ells 2 també….que et vaja molt bé el curs i esperem voret pronte. Cuidat!!!

    • Raquel said,

      Hola, Andrea!!!!

      Quina alegria veure’t per ací!!! A veure si us deixeu caure més!!
      Enhorabona per les notes, no esperava menys de tu, jejeje!!! Jo també us trobe a faltar i m’enrecorde molt de vosaltres.
      Espere que continues en la mateixa línia i que et vaja molt bé. Dóna records a Pepe, Anna i Sandra!!
      A veure si puc passar-me algun dia!!!

      Besets!!

Responder

