Tornem a Sagunt!!!!!!!!!!

abril 1, 2009 at 9:17 pm (General) (, )

Després de fer unes quantes libacions en honor a Júpiter amuntegador de núvols per tal que deixara els meus llatins vore l'”Agamèmnon” a Saguntum, el pare dels déus ens ha concedit la seua gràcia i ens ha regalat un dia ben bo. Encara no fa ni un any de la darrera visita a Saguntum, però ja teníem ganes de tornar a la “llar” per excel·lència de tots els clàssics d’aquestes terres. I encara que enguany tampoc hem pogut fer taller, així i tot m’alegre i felicite al grup “Ludere et discere” pel seu gran èxit, un èxit que, sobre totes les coses, és un èxit tan merescut.  A veure si l’any que vé tenim més sort i podem participar en algun!!

imgp2827imgp2841imgp2829

Ja estem desitjant que tornen els Ludi Saguntini de l’any que vé!!!!

9 comentarios

  1. merche said,

    De segur que l’any que ve hi tornareu per Sagunt amb moltes ganes de fer moltes activitats. M’ha agradat molt veure’t per allà. És genial retrobar-se i d’ací a una setmaneta altra vegada. M’alegre molt que avui s’haja calmat el temps, demà hi vaig jo amb els meus alumnes a veure si hi ha sort. Multa oscula

    • Raquel said,

      Hola, guapa!!!!

      Esperem que l’any que vé tornem, com a mínim, amb les mateixes ganetes que enguany. Segur que demà, Júpiter, com és el seu dia, es portarà molt bé amb tots els clàssics que passen per Sagunt. Jo també m´he alegrat molt de vore a la meua quironiana preferida, ja estic preparant les maletes, jejeje.

      Un beset ben fort per a la romaneta més guapa de tot Sagunt!!!!!!!!!!!!

  2. Fabrilo said,

    Què excursió més xula! Què bé que t’ho montes amb els teus alumnes, de segur que els estaràs transmetent el teu amor pel món clàssic.
    Fins aviat! Un beset!

  3. Andrea said,

    Hola Raquel!!ja estic escrivinte el comentari que volies,soc una alumna que obedix jeje.Ja he deixat petjada per así,per cert la classe de hui molt bona jaja.Ens veiem dema a l’insti.Adeu!!

  4. Raquel said,

    ¡¡Hola, Andrea!!

    Moltes gràcies per passar-te per ací, no esperava menys de tu, jajaja!!!
    Fins demà!!

  5. CLAUDIA said,

    Raquel sols volia dir-te que com l’examen es el dimarts i no ens vorem mes dir-te QUE EL POSES FACILEETTTT QUE NO TINC MOLTES GANES D’ESTUDIAAAAARRR!!!!!!! Ale, passa bon cap de setmana!!! Adeuu!!! (recorda posa’l facil) jejeje

  6. rosario! said,

    holaa raquel!!come estas??..que guai l’escurció de sagunt!m’agradat el blog..jje!!
    les classes de llati bensim ejje!!!bon fin de semana!Adeuu!

  7. Raquel said,

    Hola, xiques!!

    M’alegre molt que s’hàgeu passat per ací i no em feu parlar de l’examen que ja us apanyaré ja…

    Un beset per a cadascuna!!!

  8. sergi said,

    Hola, Raquel, t’envie un meme (sorry)

Responder

