Falles, Setmana Santa i Roma!!!!!

marzo 25, 2008 at 4:09 pm (General) (, )

Encara que les meues xiques de Grec I no m´indultaren tal com m´havien promés (ja parlarem en abril, xiques, jajaja…),

imgp1460.jpg

vaig tindre prou forces per sobreviure a les falles i agafar un avió que em portara a la ciutat eterna, de manera que per fi vaig complir un dels meus somnis d´anar a la capital de l´Imperi. Ha sigut un viatge molt enriquidor tant a nivell personal com cultural. He estat 6 dies i m´ha fet la impressió que han sigut 6 hores, encara que he vist allò imprescindible: Coliseu, Fórum Imperial, Museus Vaticans, Panteó, he tornat a casa amb la sensació que no ho he disfrutat prou i és que m´han faltat moltes coses per veure. A més els dos darrers dies se´ns va complicar ´oratge i ens vam xopar com no ho havíem fet en la vida.

imgp1512.jpg

Sense parlar que no he pogut parlar res d´italià, perquè pegaves una patada en terra i t´eixien quatre espanyols, no pensava mai que me´n trobaria tants… Però com en aquesta vida gairebé tot té sol·lució, l´any pròxim ja es perfil·la un altre viatge amb la meua quironiana preferida.

imgp1703.jpg

Ah, no volia acabar aquest post sense presumir del regal de cumple amb què em van sorprendre ja fa uns dies… Amb regals així jo compliria anys tots els dies… Ara, a per la galera!!

imgp1456.jpg
6 comentarios

  1. sunny said,

    Ja tirava jo a faltar un poquet de moviment en Hemeroskopeion, però la justificació d’un viatge a Roma és més que suficient. M’apunte a eixa nova visita amb Merche, quin món més menut aquest de la blogosfera. Ánim, ens llegim a la xarxa. Salutem

  2. Raquel said,

    Hola Sunny!!

    La veritat és que he de reconéixer que Hemeroskopeion està un poc paradet, però és que jo no sé que passa enguany però és com si el temps haguera duplicat la seua velocitat, espere que amb l´ajuda de Nautica Hemeroskopeion agafe un poc d´agilitat.

    Salutem plurimam

  3. Merche said,

    Hola xiqueta! Per fí m’henpassat per aquí per comprovar de veritat que queda per escrit lo de tornar a Roma. Ja pots anar estalviant perquè com tu digueres l’altre dia verba volant, scripta manent. M’ha encantat el teu post… i tinc molta enveja del teu circo romano de clics.

    Besets per a la meua compi de feina preferida

  4. Raquel said,

    Hola Merche!!

    La veritat és que sí que em tocarà començar a estalviar, perquè amb la meua dèria d´emular Phileas Fogg al pas que vaig em gastaré fins el darrer centimet, jejeje… Que vaja molt bé per les Gimnèsies i no patixques que et deixe el circ romà quan vullges!

    Una besadeta!!

  5. jcatala said,

    Raquel, visite el teu blog de tant en tant i m’alegra veure que ja has tornat a fer presentacions: Roma. Quina sort fer un viatge com el teu! Tots estem un poc paralitzats; tal vegada perquè no pensavem que els blogs donaven tanta feina…
    Molt bé per aquest post teu. Sempre tinc el teu link preparat. Χαιρε

  6. Raquel said,

    Hola, Jose!

    Moltes gràcies per visitar Hemeroskopeion de tant en tant, la veritat és que sempre és una delícia vore un comentari d´un dels companys del curs. Tens tota la raó al dir que tal vegada estem un poc paralitzats, però bé, poc a poc es fa camí i confiem que els blogs que vam crear tinguen una llarga i fructífera existència.

    Un abraç!

Responder

