Guerra de Troia

noviembre 17, 2007 at 5:53 pm (General)

269944653_98e61574cf.jpg

Després d´una agitada setmana en què ni tan sols he pogut comentar les excel·lències de la V Jornada de Cultura Clàssica de dissabte passat a Sagunt (va ser un dia fantàstic amb retrobaments inclosos), torne al món de la blogosfera per donar ànims als meus alumnes de Cultura Clàssica que tenen examen la setmana vinent. Ací us deixe un enllaç que us portarà a una petita sorpresa per tal de repassar els conceptes de cara a l´examen.
Encreuat

Espere que acabeu de passar un molt bon cap de setmana.

3 comentarios

  1. jcatala said,

    Em falta temps per llegir tot el que fan els meus companys del “Blog”. Encara que el meu post siga curt, dir-te que seguisc els teus treballs i el teu encreuat. Molt bé.

  2. jo said,

    Ai mare!!!Fins on arriba el “salero” dianense!Felicitats

  3. merche said,

    Què fort! No sé fer l’encreuat! On estan les instruccions? Bé també he de dir que ho he mirat un poc ràpid. Està molt xulo, ja m’ensenyaras com ho has fet. Encara espere que penjis el supercòmic! No tardes molt en penjar-lo.

Responder

